KHN Muziek Plus
Een proefabonnement van 2 weken voor slechts €1
- Een exclusief pakket zakelijke muziekkanalen voor KHN-leden
- Herkenbaar (hit) repertoire, maandelijks onderhouden
- Direct af te spelen via deze internetpagina
- Een legaal zakelijk alternatief voor Spotify e.d.
Let op: deze variant bevat beschermde muziek waarvoor je Buma en Sena licenties moet hebben.
Maand- of jaarabonnement?
€19,95 per maand of €229,95 per jaar (excl. BTW)
Bij het afsluiten van het proefabonnement vragen we om een keuze te maken tussen een maand- of jaarabonnement. Jouw proefabonnement wordt na twee weken automatisch omgezet in het door jouw gekozen abonnement. Uiteraard kun je ons in de eerste 2 weken laten weten als je toch afziet van een abonnement.
Veelgestelde vragen
KHN Muziek Plus: Tribe of Noise werkt in dit geval samen met een partner die muziekkanalen samenstelt van bekend (hit) repertoire.
- De muziekdienst zelf gebruikt weinig bandbreedte (128kb/s) maar een stabiele (kabel) internetverbinding is wenselijk
- Een PC, Mac, laptop of tablet met een recente internetbrowser
- Een audiokabel die aan één kant verbonden is met de geluidskaart van de computer of de koptelefoon uitgang op de tablet en aan de andere kant met de geluidsinstallatie in de zaak of rechtstreeks met versterkte luidsprekers
- Geluidsinstallatie of versterkte luidsprekers
- KHN Muziek (optioneel): heb je apparatuur van Sonos? In de app van Sonos vind je "Tribe of Noise" als muziekdienst. Bij het toevoegen wordt gevraagd of je al een Tribe of Noise account hebt. Door dit te bevestigen en je KHN Muziek inloggegevens te gebruiken kun je de connectie voltooien. Zie handleiding. Deze optie is (nog) niet beschikbaar voor KHN Muziek Plus.
De KHN Muziek mediaspeler werkt op een recente versie van de volgende (mobiele) browsers:
-
Windows:
- Microsoft Edge
- Chrome
- Firefox
-
Mac:
- Safari
- Chrome
- Firefox
-
Mobile:
- Android: Chrome
- iOS: Chrome (aanbevolen) of Safari
- X Inderdaad. Ons systeem meldt dat je IP adres niet wordt herkend. Log s.v.p. (opnieuw) in.
- De eerste keer dat je vanaf een computer inlogt worden er op de achtergrond een aantal controles uitgevoerd. Als je op de afspeelknop drukt kan het dan ook 10-20 seconden duren voordat de muziek te horen is. De volgende keer dat je op dezelfde computer inlogt, gaat het verbinden sneller.
- Je weet niet zeker of de browser verouderd is (zie vorige vraag)? Deze informatie vind je meestal terug in het menu onder "about [browser]". Als je er niet uitkomt kun je ook een andere (recente) browser installeren en de dienst daarin openen.
- Als je twijfelt of er iets mis is met het geluid open dan bijvoorbeeld een video op YouTube om te testen of daar wel geluid vandaan komt.
- Onze mediaspeler gebruikt een aantal scripts die door je internetbrowser moeten worden toegestaan. Als je in de browserinstellingen een hoog beveiligingsniveau hebt aanstaan, kan het zijn dat je browser deze scripts blokkeert. Door het beveiligingsniveau te veranderen naar de standaard beveiligingsinstellingen van je browser kan het probleem opgelost zijn.
- Mogelijk blokkeert je firewall de toegang tot onze muziekdienst. Kun je (laten) controleren of poort "9600 TCP outbound" openstaat? Zo niet: neem svp contact op met je internetprovider of systeembeheerder om de poort open te laten zetten.
Heb je Buma en Sena licenties via KHN afgesloten maar wil je uitsluitend KHN Muziek ten gehore brengen? Meld je Buma en Sena licenties dan af via dit formulier.
Zijn je Buma en/of Sena licenties niet via KHN afgesloten? Je kunt je licenties dan schriftelijk opzeggen via service@mijnlicentie.nl onder vermelding van je licentienummers en contactgegevens. Stuur voor de zekerheid een kopie van het certificaat mee dat je van ons ontvangt bij het afsluiten van de dienst. Als reden vermeld je dat je alleen nog gebruik maakt van het rechten-inclusieve repertoire van Tribe of Noise (KHN Muziek).
Als je uitsluitend de rechten-inclusieve variant van KHN Muziek gebruikt, hoef je geen Buma en Sena licenties te hebben. In dat geval mag je geen beschermde muziek van andere muziekbronnen ten gehore brengen, zoals de radio.
Let op dat je in beide gevallen geen particuliere streaming diensten gebruikt zoals Spotify, Amazon Prime, Apple Music, Youtube Music of Deezer. Die mogen niet zakelijk gebruikt worden.
1. CURRENT CHART +NL
Chart en aankomende hits waaronder (electro) pop, r&b, urban, dance, global / world beats. Inclusief Frans-, Spaans- en Nederlandstalige pop van de afgelopen jaren.
2. EASY CHART
Recente chart en aankomende hits afgewisseld met classics vanaf de jaren 80.
3. POP CLASSICS
Classic chart hits uit alle tijdvakken vanaf de jaren 60. Pop, r&b, soul, dance, global pop.
4. NATURAL POP
Chart en non-chart tracks met natuurlijke instrumenten en semi-natuurlijke sounds vanaf de jaren 70 tot nu. Pop, soul, nu-soul, disco, nu-disco en singer-songwriter. Ook met anderstalige muziek waaronder Spaans en Portugees.
5. MOTOWN SOUL-FUNK
Soul en funk classics uit de jaren 60 en 70.
6. DISCO CLASSICS
Smooth disco(funk) classics uit de jaren 70 en 80.
7. NU-JAZZ AND SOUL
Smooth groovy jazz-soul, disco, r&b, global / world beats vanaf de jaren 60 tot nu.
8. ITALIAN RESTAURANT
Italiaans gezongen tracks vanaf de jaren 60 tot nu afgewisseld met wat instrumentale Italiaanse filmmuziek.
9. LOUNGE INSTRUMENTAL
100% Instrumentale, elektronische lounge muziek vanaf de eeuwwisseling.
10. CLASSICAL INSTRUMENTAL
Mix van instrumentale 'oude' klassieke muziek en instrumentale moderne klassieke muziek met piano, harp en strings.
Algemene Voorwaarden KHN Muziek (Plus)
Dank je wel voor je interesse in KHN Muziek (Plus). We hebben geprobeerd de algemene voorwaarden zo beknopt en leesbaar mogelijk te houden zodat je snel op de hoogte bent van wat je bestelt en onze dienst met veel plezier zult gebruiken binnen je bedrijf.
KHN Muziek (Plus) is een achtergrondmuziekdienst van initiatiefnemers Tribe of Noise BV te Amsterdam en Koninklijke Horeca Nederland te Woerden. KHN Muziek (Plus), exclusief voor leden van Koninklijke Horeca Nederland, wordt 1e lijns ondersteund door KHN Advies.
Het samenstellen, streamen en onderhouden van de muziekdienst is in handen van Tribe of Noise en haar partners net als de online bestel- en betaalmodule. Voor KHN Muziek verzorgt Tribe of Noise zelf het samenstellen, onderhouden en streamen van de muziekprogramma's. Voor KHN Muziek Plus wordt dit door een partner verzorgd. Voor beide muziekdiensten staat Tribe of Noise klaar om je vragen te beantwoorden.
1. Algemeen
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van KHN Muziek (Plus). De voorwaarden zijn voor iedereen toegankelijk en opgenomen op www.khnmuziek.nl
1.2 Door het plaatsen van een bestelling geef je te kennen dat je met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat. KHN Muziek (Plus) behoudt zich het recht voor haar leverings- en/of betalingsvoorwaarden na het verstrijken van de looptijd te wijzigen.
1.3 Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen worden de algemene of specifieke voorwaarden of bedingen van derden niet door KHN Muziek (Plus) erkend.
1.4 KHN Muziek (Plus) garandeert dat de dienst KHN Muziek (Plus) beantwoord aan de overeenkomst en voldoet aan de in het aanbod vermelde specificaties.
2. Wijzigingen
Van tijd tot tijd kunnen wij, naar eigen inzicht, besluiten wijzigingen aan te brengen in de dienstverlening, overeenkomst en/of deze voorwaarden. Als wij wijzigingen aanbrengen die wij van wezenlijk belang achten, zullen wij je hierover via www.khnmuziek.nl informeren. Door na deze wijzigingen gebruik te blijven maken van onze dienst aanvaard je deze wijzigingen.
3. Overeenkomst en levering
3.1 Een overeenkomst tussen KHN Muziek (Plus) en jou komt tot stand nadat je bestelling en betaling door KHN Muziek (Plus) in goede orde is ontvangen.
3.2 KHN Muziek (Plus) behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen bestellingen of opdrachten niet te accepteren.
3.3 KHN Muziek (Plus) is een online muziekdienst en streeft naar een directe levertijd (maximaal 2 werkdagen) na het afronden van de bestelling en betaling.
3.4 Na het afronden van de bestelling en betaling ontvang je van ons per e-mail de gegevens om in te loggen. Daarmee is aan de leveringsplicht van KHN Muziek (Plus) voldaan.
3.5 Iedereen met een geldig abonnement en zijn/haar inloggegevens heeft direct op www.khnmuziek.nl toegang tot de dienst.
4. Abonnement en overdracht
KHN Muziek (Plus) en de in deze dienst aangeboden content zijn eigendom van Koninklijke Horeca Nederland en/of Tribe of Noise BV (of Tribe of Noise leden); wij verlenen je een beperkt, niet-exclusief, herroepelijk abonnement voor zakelijk gebruik van de dienst binnen je bedrijf.
Alle handelsmerken, dienstmerken, handelsnamen, logo's en domeinnamen van KHN Muziek (Plus) en alle andere onderdelen van KHN Muziek (Plus) zijn het exclusieve eigendom van de initiatiefnemers Tribe of Noise BV en Koninklijke Horeca Nederland. Het abonnement verleent geen enkel recht op het gebruik van de handelsmerken, dienstmerken, handelsnamen, logo's, domeinnamen van KHN Muziek (Plus) of de overige onderdelen van Tribe of Noise en Koninklijke Horeca Nederland, voor commercieel noch voor niet-commercieel gebruik.
Je verklaart dat je gebruikersinstructies behorende bij deze dienst in acht zult nemen en KHN Muziek (Plus) (inclusief maar niet beperkt tot de inhoud daarvan) niet zult gebruiken voor enig ander doeleinde dan uitdrukkelijk in deze voorwaarden is vermeld.
5. Gebruikersinstructies
5.1 De initiatiefnemers van KHN Muziek (Plus) respecteren intellectuele eigendomsrechten en verwachten dat je hetzelfde doet. Dit houdt bijvoorbeeld in dat het volgende niet is toegestaan: (a) het kopiëren, verveelvoudigen, "rippen", opnemen, of openbaar maken (buiten je bedrijf) van enig onderdeel van de KHN Muziek (Plus) dienst en content, of het anderszins gebruik maken van KHN Muziek (Plus) op een wijze die niet uitdrukkelijk is toegestaan in deze voorwaarden; (b) het reverse-engineeren, decompileren, demonteren, modificeren van of het creëren van afgeleide werken gebaseerd op de KHN Muziek (Plus) dienst of een deel daarvan; (c) het omzeilen van de technologie die door KHN Muziek (Plus), haar licentiegevers of derden wordt gebruikt voor de beveiliging van via de dienst beschikbare content; (d) het verhuren of verkopen van KHN Muziek (Plus) of enig onderdeel daarvan; (e) het omzeilen van door KHN Muziek (Plus) toegepaste lokale beperkingen; (e) het verwijderen of wijzigen van auteursrecht- of merkaanduidingen of aanduidingen van andere intellectuele eigendomsrechten die zijn opgenomen in of worden verstrekt via KHN Muziek (Plus); (f) het beschikbaar stellen van je inloggegevens aan organisaties of individuen buiten je eigen bedrijf.
5.2 Je wachtwoord beschermt je gebruikersaccount; je blijft verantwoordelijk voor het geheimhouden en beveiligen van je wachtwoord. Je erkent dat je verantwoordelijk bent voor elk gebruik van je inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) in verband met KHN Muziek (Plus). Als je je gebruikersnaam of wachtwoord verliest of ze worden gestolen, of als je vermoedt dat derden er onbevoegd gebruik van hebben gemaakt, word je verzocht dit onmiddellijk aan ons door te geven via khnmuziek@tribeofnoise.com en je wachtwoord zo spoedig mogelijk te wijzigen.
6. Prijzen
6.1 Prijzen worden binnen de looptijd van een abonnement niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken.
6.2 Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
6.3 Alle prijzen op de site zijn in Euro's en exclusief 21% BTW en eventuele afleveringskosten.
7. Bedenktijd / Verkoop op afstand
KHN Muziek (Plus) is geen consumentendienst. Er is geen sprake van de Verkoop en Koop of Afstand regels ter bescherming van de consument.
8. Je persoonlijke gegevens
8.1 Zodra je een bestelling plaatst bij KHN Muziek (Plus), dan worden je persoonlijke gegevens opgenomen en/of aangevuld in de administratie van Tribe of Noise BV en Koninklijke Horeca Nederland. Beide initiatiefnemers van KHN Muziek houden zich aan de Wet Persoonsregistraties en zullen de via KHN Muziek (Plus) verkregen persoonlijke gegevens niet verstrekken aan derden behalve aan partners direct betrokken bij deze dienstverlening. Zie ook onze Privacy Policy.
8.2 KHN Muziek (Plus) maakt in sommige gevallen gebruik van een mailinglijst. Elke mailing bevat instructies om uzelf van deze lijst te kunnen verwijderen.
9. Garantie
9.1 KHN Muziek (Plus) garandeert dat de door haar geleverde diensten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid en betrouwbaarheid zoals deze door partijen in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmee in voor de garantie van de geleverde dienst.
9.2 Je bent verplicht KHN Muziek (Plus) zo spoedig mogelijk te controleren. Indien blijkt dat de dienst verkeerd, ondeugdelijk of incompleet is, dan dien je deze gebreken zo spoedig mogelijk - uiterlijk tot 1 maand na levering - te melden via khnmuziek@tribeofnoise.com.
9.3 Indien je klacht door KHN Muziek (Plus) gegrond wordt bevonden, zal KHN Muziek (Plus) naar haar keuze of de geleverde dienst kosteloos vervangen of een schriftelijke regeling over de schadevergoeding met je treffen, beperkt tot ten hoogste het factuurbedrag van het gekozen abonnement. Iedere aansprakelijkheid van KHN Muziek (Plus) voor enige andere vorm van schade is uitgesloten.
9.4 KHN Muziek (Plus) is niet verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van die dienst voor elke individuele toepassing binnen je bedrijf, of voor eventuele adviezen t.a.v. het gebruik of de toepassing van de dienst.
9.5 Deze garantie geldt niet indien: (a) je volgens deze voorwaarden in gebreke bent; (b) de geleverde dienst aan abnormale omstandigheden is blootgesteld of op een andere manier onzorgvuldig wordt behandeld; (c) in strijd met de aanwijzingen van KHN Muziek (Plus) en/of gebruikersinstructies is gehandeld; (d) de ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de dienst.
10. Overmacht
10.1 KHN Muziek (Plus) is niet aansprakelijk, indien en voor zover haar verbintenissen niet kunnen worden nagekomen ten gevolge van overmacht.
10.2 Onder overmacht wordt verstaan: een tekortkoming die de schuldenaar niet worden toegerekend, indien zij niet is te wijten aan zijn schuld, noch krachtens wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor zijn rekening komt. Vertraging bij of wanprestatie door onze toeleveranciers, storingen in het internet, storingen in de elektriciteit, storingen in e-mail verkeer en storingen of wijzigingen in door derden geleverde technologie, vervoersmoeilijkheden, werkstakingen, overheidsmaatregelen, vertragingen in de aanvoer, nalatigheden van leveranciers en/of fabrikanten van KHN Muziek (Plus) alsmede van hulppersonen, ziekte van personeel, gebreken in hulp- of transportmiddelen gelden uitdrukkelijk als overmacht.
10.3 KHN Muziek (Plus) behoudt zich in het geval van overmacht het recht voor haar verplichtingen op te schorten en is tevens gerechtigd de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, danwel te vorderen dat de inhoud van de overeenkomst zodanig wordt gewijzigd dat uitvoering mogelijk blijft. In geen geval is KHN Muziek (Plus) gehouden enige boete of schadevergoeding te betalen.
10.4 Indien KHN Muziek (Plus) bij het intreden van de overmacht al gedeeltelijk aan haar verplichtingen heeft voldaan, of slechts gedeeltelijk aan haar verplichtingen kan voldoen is zij gerechtigd het reeds geleverde c.q. het leverbare deel afzonderlijk te factureren en ben je gehouden deze factuur te voldoen als betrof het een afzonderlijk contract. Dit geldt echter niet als het reeds geleverde c.q. leverbare deel geen zelfstandige waarde heeft.
11. Aansprakelijkheid
11.1 KHN Muziek (Plus) is niet aansprakelijk voor schade aan apparatuur of andere objecten ontstaan door verkeerd aanwenden van de dienst. Raadpleeg voor het gebruik de meest gestelde vragen (FAQ) op www.khnmuziek.nl of neem bij vragen contact op met ons via khnmuziek@tribeofnoise.com of 020-7754411.
12. Looptijd en beëindiging
12.1 Je maand- dan wel jaarabonnement en deze voorwaarden blijven van toepassing tot het moment waarop ze door jou of KHN Muziek (Plus) (automatisch) worden opgezegd.
12.2 In het geval van handmatige betalingen wordt je maand- dan wel jaarabonnement en toegang tot KHN Muziek (Plus) automatisch beëindigd na het verstrijken van de looptijd en het niet ontvangen van je betaling voor verlenging.
12.3 KHN Muziek (Plus) is te allen tijde gerechtigd je abonnement te beëindigen of je toegang tot KHN Muziek (Plus) op te schorten, inclusief in het geval van het feitelijk of vermoed ongeoorloofd gebruik van KHN Muziek (Plus) of van niet-naleving van de voorwaarden.
12.4 Als je de overeenkomst met KHN Muziek (Plus) beëindigt of als KHN Muziek (Plus) je toegang tot de dienst opschort, aanvaard je dat er op KHN Muziek (Plus) geen enkele aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid rust tegen je en dat KHN Muziek (Plus) geen enkel bedrag dat al door je is voldaan zal restitueren, een en ander voor zover is toegestaan krachtens de toepasselijke wetgeving.
12.5 In het geval van een doorlopende machtiging / automatische incasso kun je per e-mail (khnmuziek@tribeofnoise.com) kenbaar maken dat je je abonnement wilt beëindigen. Je ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een bevestiging per e-mail.
13. Scheidbaarheid
Indien een bepaling van deze voorwaarden, om wat voor reden en in welke mate ook, nietig of niet-afdwingbaar wordt verklaard, tast dit de geldigheid of afdwingbaarheid van de overige bepalingen van de voorwaarden op geen enkele wijze aan en worden deze als gevolg daarvan niet nietig of niet-afdwingbaar en wordt naleving van die bepaling afgedwongen voor zover de wet dat toestaat.
14. Toepasselijk recht/bevoegde rechter
14.1 Op alle overeenkomsten en voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.
14.2 Van geschillen, voortvloeiende uit een overeenkomst tussen KHN Muziek (Plus) en jou, welke niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, neemt de bevoegde rechter binnen het arrondissement Amsterdam kennis.
Aldus vastgesteld te Amsterdam, februari 2023
Privacy en veiligheid
KHN Muziek (Plus) is een zakelijke muziekdienst van Koninklijke Horeca Nederland te Woerden en Tribe of Noise BV te Amsterdam. Zowel Tribe of Noise als Koninklijke Horeca Nederland hechten veel waarde aan je privacy en je recht om je eigen persoonsgegevens te beheren (inzien, aanpassen of verwijderen).
Hieronder vind je meer details over hoe wij met je persoonsgegevens omgaan en mocht je vragen, verbeterpunten of opmerkingen hebben dan kun je Tribe of Noise BV bereiken via mydata@tribeofnoise.com of de KHN Muziek (Plus) klantenservice bellen op 020 775 44 11. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met je contactpersoon binnen Koninklijke Horeca Nederland.
Verwerken wij je persoonsgegevens?
Ja, bij het afsluiten van een KHN Muziek (Plus) abonnement geef je ons daar toestemming voor.
Wat verzamelen we aan persoonsgegevens?
KHN Muziek (Plus) is een zakelijke online muziekdienst uitsluitend voor leden van Koninklijke Horeca Nederland. Om te waarborgen dat alleen KHN leden een abonnement afsluiten heeft Tribe of Noise BV van Koninklijke Horeca Nederland de beschikking gekregen over de juiste combinatie lidnummer en postcode.
Op het moment dat je besluit akkoord te gaan met onze voorwaarden en een abonnement afsluit op KHN Muziek (Plus) slaan wij je (zakelijke) e-mailadres, factuurdata en analysedata op. Met analysedata die we over je verzamelen bedoelen wij onder andere:
- Aanmelddatum
- Het IP adres van je router
- Type internetbrowser
- Bezochte pagina's
Met welke doelen verwerken wij je persoonsgegevens?
- Zodat je onze dienst kunt afnemen en in kan loggen op de muziekdienst
- Om je op de hoogte te houden van veranderingen in onze dienstverlening
- Klantenservice
- Om onze dienstverlening te monitoren en eventueel te verbeteren
- Om je op de hoogte te houden van nieuws en of relevante aanbiedingen tenzij je ons hebt laten weten dit niet te willen.
KHN Muziek (Plus) verkoopt je gegevens niet aan derden en verstrekt deze uitsluitend indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met je of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die je gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van je gegevens.
Hoe lang bewaren wij je persoonsgegevens?
Wij bewaren de gegevens die je bij ons achtergelaten hebt in onze database, ook als je geen actief abonnement meer hebt. De reden hiervoor is dat je – zodra je weer een abonnement zou willen afsluiten – op eenvoudige wijze het abonnement kan activeren.
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van je persoonsgegevens door ons en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van je beschikken in een computerbestand (wij gebruiken CSV) naar je of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen.
Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van toestemming of bezwaar op de verwerking van je persoonsgegevens sturen naar mydata@tribeofnoise.com
Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij je een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op je verzoek.
KHN Muziek (Plus) wil je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens.
Delen van persoonsgegevens met derden
Bij het afsluiten en verlengen van je abonnement maakt KHN Muziek (Plus) gebruik van de veilige internetkassa van Buckaroo. Tussen Buckaroo en Tribe of Noise worden op een veilige manier beperkte bankgegevens uitgewisseld om je betaling te controleren, af te ronden en te administreren. Buckaroo heeft zelf ook een privacyverklaring.
Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken
KHN Muziek (Plus) gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op je privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op je computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en je gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld je inlogsessie. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. Je kunt het gebruik van cookies minimaliseren en zelfs volledig blokkeren via je internetbrowser instellingen. Houd er wel rekening mee dat met het volledig blokkeren van cookies, dus ook onze sessie cookies, je niet meer in kunt loggen op onze dienstverlening.
Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
Ondanks dat geen enkele methode van online distributie en opslag van data 100% veilig is neemt KHN Muziek (Plus) de bescherming van je gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als je de indruk hebt dat je gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact met ons op.
Contact
Heb je vragen, verbeterpunten of opmerkingen rondom je persoonsgegevens op KHN Muziek (Plus) dan kun je ons bereiken via mydata@tribeofnoise.com
Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met de KHN Muziek (Plus) klantenservice op 020 775 44 11 of je contactpersoon bij Koninklijke Horeca Nederland.
Colofon
KHN Muziek is ontwikkeld voor KHN-leden door:
Koninklijke Horeca Nederland
Wipmolenlaan 1
3447 GJ Woerden
Tel. 0348-489489
KvK 40482082
en
Tribe of Noise BV
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
Tel. 0207754411
KvK 34294329
Voor vragen of opmerkingen kun je ons direct bereiken via khnmuziek@tribeofnoise.com of op 020 775 44 11. Natuurlijk kun je ook contact opnemen met KHN.
Bestel KHN Muziek Plus
KHN Muziek is direct online af te sluiten voor KHN leden.
- Klik op het abonnement van je voorkeur
- Vul je KHN lidnummer en gegevens in
- Selecteer de gewenste betaalmethode
- Klik op "Naar de betaalmodule"
In het volgende scherm kun je veilig afrekenen. Je voldoet het abonnement aan onze muziekpartner Tribe of Noise BV. Na je betaling ontvang je per e-mail de inloggegevens om in te kunnen loggen en je factuur.
Betaalproces afgebroken
Oeps! Je hebt het betaalproces afgebroken. Heb je vragen die wij kunnen beantwoorden? Neem contact op met ons via khnmuziek@tribeofnoise.com of 020-7754411.
Betaling succesvol afgerond
Dank! Je betaling is succesvol afgerond. Je ontvangt van ons binnen enkele minuten een e-mail met je inloggegevens en je factuur. Mocht je deze e-mail niet ontvangen controleer dan eerst even je spambox. Niets ontvangen? Neem contact op met ons via khnmuziek@tribeofnoise.com of 020-7754411.
Betaling niet succesvol
Helaas, je betaling was niet succesvol. Probeer het nogmaals. Blijf je deze melding krijgen? Neem contact op met ons via khnmuziek@tribeofnoise.com of 020-7754411.
Status van betaling onbekend
Tijdens het betalingsproces heeft zich een technisch probleem voorgedaan waardoor we de status van je betaling niet kunnen tonen. En nu? Je kunt zelf contact opnemen met de helpdesk van je bank om te controleren of de betaling correct is afgerond of je kunt wachten tot wij de status in ons systeem hebben bijgewerkt.